Frørupskolen Helsehjemmet - Socialt pædagogisk opholdssted

Opholdssted for piger i alderen 12 til og med 22 år. Godkendt efter Serviceloven 66.1.5, 107 samt 108, om længerevarende botilbud.

OVERVIEW

The domain froerupskolen.dk currently has a traffic classification of zero (the smaller the more users). We have downloaded fourteen pages within the site froerupskolen.dk and found zero websites referring to froerupskolen.dk.

FROERUPSKOLEN.DK TRAFFIC

The domain froerupskolen.dk has seen fluctuating quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for froerupskolen.dk

Traffic ranking (by month) for froerupskolen.dk

Traffic ranking by day of the week for froerupskolen.dk

LINKS TO FROERUPSKOLEN.DK

WHAT DOES FROERUPSKOLEN.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of froerupskolen.dk Mobile Screenshot of froerupskolen.dk Tablet Screenshot of froerupskolen.dk

FROERUPSKOLEN.DK SERVER

I detected that the main root page on froerupskolen.dk took one thousand eight hundred and ninety-one milliseconds to download. We could not observe a SSL certificate, so we consider froerupskolen.dk not secure.
46.30.213.236

We observed that this website is weilding the Apache os.

Frørupskolen Helsehjemmet - Socialt pædagogisk opholdssted

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain froerupskolen.dk had the following in the homepage, "Centrale mål for vores indsats er." I analyzed that the website stated " At pigerne er i et skole- uddannelsestilbud eller beskæftigelse." They also stated " At pigerne udvikler en øget selvstændighed, der på sigt gør dem i stand til at bo i egen bolig og været i beskæftigelse eller under uddannelse. At pigerne via fritidsinteresser, i det ordinære lokalsamfund, udvikler relationer og derved opnår et stærkere netværk, når de på sigt udsluses. Tlf 28 34 62 10. Tlf 27 88 06 05. Tlf 27 88 06 11. Tlf 27 88 06 00."

SEE OTHER WEBSITES

Froés Comércio Internacional

A Fróes é uma empresa especializada em soluções estratégicas em comércio internacional. Atuando como gestor único e oferecendo excelência total na integração dos processos Saiba mais. A Fróes realiza operações de importação para diversos clientes dos mais variados segmentos. Oferece integração logística, financeira e administrativa com acompanhamento em tempo real.

Frøs Sparekasse Skræddersyede løsninger, direkte kontakt, hurtige svar

Billån, campingvogn, båd og motorcykel. Hus, lejlighed og sommerhus. Skal vi mødes til en snak? Så nemt er det. Betalinger til og fra udlandet. Hus, lejlighed og sommerhus. Skal vi mødes til en snak? Så nemt er det. Betalinger til og fra udlandet. Skal vi mødes til en snak? Tid til nyt boliglån? .

Forside froesamlerne.dk

Kom til Frøpopup i Aarhus på Dokk1. Kom til Frøpopup i Aarhus på Dokk1. Webportal for danske plantegenetiske ressourcer. Frøsamlernes projekt er i gang. Du må gerne bytte frø! Bekendtgørelsen er nu ændret - og vejledningen er udkommet.

Froesch Dental Labor dentallabor

Herzlich willkommen auf der Internetseite der Dental-Labor Froesch GmbH. Wir bieten Ihnen Individualität, Qualität und persönliches Engagement - zu Ihrem Vorteil. Seit über 40 Jahren steht Froesch für Präzision und Zuverlässigkeit in allen Fragen moderner Prothetik, Funktionalität und Ästhetik. Wir kennen die tägliche Praxis und stellen uns flexibel auf Ihre Anforderungen ein. Termintreue und sorgfältige Abstimmung mit Ihren Vorgaben garantieren einen reibungslosen Ablauf für Zahnarzt und Pat.

Umzugsunternehmen Relocation-Spezialist FROESCH GROUP

AGS FROESCH ist Ihr Experte für lokale und internationale Umzüge. AGS FROESCH Deutschland steht für höchste Qualität und langjährige Erfahrung bei lokalen, nationalen und internationalen Umzügen und maßgeschneiderte Relocation-Services für Firmen,. Wir sind ein Traditionsunternehmen und Umzugsspezialist mit einem weltweiten Netzwerk. Egal in welchen Teil der Welt Sie Ihre. 2017 AGS FROESCH PART OF THE AGS GROUP.